Nabór pracowników

nabór na sekretarza szkoły

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Baranowie

na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z dnia 18 grudnia 2008 r.)

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko w administracji – sekretarz szkoły na ¾ etatu

  1. Wymagania Formalne:

 

  • –        spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz. U. z 2014r, poz. 1202, ze zm.),

  • –        wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku.

  1. Wymagania dodatkowe:

 

  • –        dobra znajomość przepisów prawa oświatowego i Kodeksu Pracy, znajomość zagadnień kadrowych,

  • –        preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne,

  • –        biegła znajomość obsługi komputerowego oprogramowania biurowego (Word, Excel, Internet, poczta elektroniczna),

  • –        swobodna umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

  • –        łatwość w redagowaniu pism urzędowych,

  • –        umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji pracowniczej, a także dokumentów do SIO, HERMES, GUS,VULCAN itp.,

  • –        dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, życzliwość, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem,

  • –        prawo jazdy.

  1. Przewidywany zakres wykonywanych zadań:

 

  • –        przyjmowanie i rozdział nadchodzącej korespondencji,

  • –        rejestrowanie pism wchodzących i wychodzących,

  • –        przepisywanie korespondencji,

  • –        wysyłanie korespondencji,

  • –        wystawianie pracownikom odpowiednich legitymacji,

  • –        wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń,

  • –        zamawianie druków szkolnych,

  • –        prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,

  • –        zabezpieczanie i przechowywanie pieczęci urzędowych,

  • –        prowadzenie archiwum,

  • –        obsługa interesantów, udzielanie informacji,

  • –        sporządzanie sprawozdawczości, w tym GUS i SIO,

  • –        organizacja inwentaryzacji, prowadzenie ksiąg inwentarzowych,

  • –        prowadzenie dokumentacji szkoły,

  • –        przygotowywanie umów o pracę nauczycieli oraz pracowników niepedagogicznych szkoły oraz innych druków i aktów kadrowych,

  • –        prowadzenie  teczek akt osobowych i ich archiwizacja,

  • –        wydawanie skierowań na badania profilaktyczne i kontrolowanie terminów ważności tych badań,

  • –        prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich wszystkich pracowników szkoły,

  • –        przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych,

  • –        prowadzenie ewidencji obecności pracowników niepedagogicznych (listy obecności),

  • –        prowadzenie ewidencji urlopów pracowników administracyjno-obsługowych, przygotowywanie projektu planu urlopów, konsultowanie go z zainteresowanymi pracownikami i przedstawianie planu urlopów dyrektorowi szkoły do zatwierdzenia,

  • –        prowadzenie ewidencji delegacji służbowych,

  • –        prowadzenie dokumentacji związanej z wyżywieniem dzieci oraz współpraca w tym zakresie z GOPS w Baranowie,

  • –        terminowe wykonywanie doraźnie zleconych przez Dyrektora zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły.

  1. Wymagane dokumenty:

 

  • –        list motywacyjny,

  • –        CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • –        kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  • –        kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,

  • –        oświadczenie o niekaralności,

  • –        oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych,

  • –        kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające inne kwalifikacje i umiejętności.

 

  1. Określenie miejsca i terminu składania wymaganych dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej i opisanej (imię, nazwisko, adres) kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko sekretarza szkoły” w terminie od 30 lipca 2019 roku do 20 sierpnia 2019 roku w godzinach od 8.00 do 14.00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Baranowie, ul. Armii Krajowej 49, 96-314 Baranów.  Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być zaopatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data fizycznego wpływu aplikacji do sekretariatu szkoły).

 

Osoby zakwalifikowane do dalszego postępowania zostaną indywidualnie zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która składała się będzie z części teoretycznej (udzielanie odpowiedzi na pytania ). Rozstrzygnięcie naboru nastąpi 26 sierpnia 2019 roku.

Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona na stronie internetowej oraz tablicy ogłoszeń Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Baranowie.

Dokumenty niewykorzystane w procesie rekrutacji nie będą odsyłane.

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 30.07.2019
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Iwona Miastowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 lipca 2019 12:28
Dokument wprowadzony do BIP przez: Urszula Tkacz
Ilość wyświetleń: 322
30 lipca 2019 12:28 (Urszula Tkacz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)